4 Kommentare bisher. Was sagst du dazu?

  1. d .j. sagt:

    ik heb het gisteren voor het eerst gelezen en gezongen dit lied, en ik in duitsland wonenende nederlander wil daarmee als uitdruk geven dat wij achter de nieuwe koning staan en hem zeggen willen wij laten hem niet in de steek egaal wat gebeurt.
    Mooi lied ,beetje modern met de rep.
    lang leve de koning.

    30/04/2013
    Antworten
  2. Mathias sagt:

    Veel aandacht voor Koningslied in buitenlandse media

    Duitsers vertalen Koningslied

    27/04/2013
    Antworten
  3. Kaiser Wilhelm II sagt:

    Was ein holländischer Käse. Als Deutscher verstehe ich das ganze Theater um diesen Song nicht. Vielleicht etwas schmalzig geraten aber ansonsten doch gar nicht soooo schlecht – ein Lied für Royalisten eben, die ihrem König und der Nation huldigen wollen

    25/04/2013
    Antworten
  4. Pupser sagt:

    Ich will ja nicht hetzen – ich sach dazu nur: PFERDEFLEISCH !

    21/04/2013
    Antworten

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.